اس ام اس غمگین جدید
 
 
 
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:,

سلام خوبی ؟ یه سوال داشتم ، تو دل منو ندیدی ؟ آخه از وقتی اومد دنبال تو دیگه بر نگشت ! تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم ، او نیز بلند فریاد میزند : دوستت دارم دارم دارم . تو بشو یاس قشنگ لحظه های بی قرارم / من میشم زلال بارون تا کنار تو ببارم . برایم از بازار یک بغض خوب بخر … این بغضی که م‍ن دارم هر روز می شکند قارقار خبردار ، دلم شده بی قرار / دلمو نبر اینجوری ، دوستت دارم بدجوری . دل ز تن بردی و در جانی هنوز / دردها دارم تو درمانی هنوز / ملک دل کردی خراب از تیغ ناز / اندر این ویرانه سالاری هنوز . دریا باش تا بعضی ها از با تو بودن لذت ببرند و آنها که لیاقت ندارند در تو غرق شوند . چو گل های شقایق داغدارم / بیا پروانه شو بنشین کنارم / بزن مرهم به زخم قلبم ای دوست / که خنجر خورده ی این روزگارم . دگر عاشق نخواهم شد که معشوقان جفا کارند / روم کنجی ز میخانه که می نوشان وفا دارند . اس ام اس غمگین در کنج دلم عشق کسی لانه ندارد / کس جای در این منزل ویرانه ندارد / دل را به کف هرکه بدادم پس آورد / کس طاب نگهداری دیوانه ندارد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: